mandag 20. september 2010

Boks

Jeg har da startet på oppgave 2.
Eller, oppgave 1 for meg, men 2 for alle andre.

Oppgaven er å lage en boks, av en ca. 0,5 ca tykk papp som vi dekker med tapettape.

Når vi er ferdige med det, kan du for så vidt gjøre hva du vil med den.

Jeg har ikke kommet på langt enda, men jeg har en del tanker hvert fall.


På bildet kan du nå se tapen som dekker hele boksen.
Jeg har malt med svart enkelte steder, og det ser nok temmelig random ut foreløpig.

På den ene siden kan du se "support love" merket, og det er laget opp ned.
Det har med at jeg er veldig lite symmetrisk, og jeg har tenkt å legge deqoupage over ganske store deler av boksen.

Om du ikke vet hva decoupage er, så er det ditt problem, og jeg bryr meg egentlig ikke. Google det!

Men ja, kommer nok flere bilder etter hvert som esken min utvikler seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar